ISO 9001:2008

W listopadzie 2007 roku w NZOZ Amodent odbył sie audyt zewnętrzny szwajcarskiej firmy QS Zurich AG, dzięki któremu Przychodnia uzyskała certyfikat ISO 9001:2000. Aby doskonalić System Zarządzania Jakością, wyznaczono następujące cele polityki jakości:

  1. Nawiązywać współpracę z najlepszymi specjalistami w danej dziedzinie
  2. Zapewnić pacjentom najwyższą jakość świadczonych usług poprzez unowocześnianie sprzętu i infrastruktury Przychodni
  3. Zapewnić szybką dostępność do lekarzy
  4. Monitorować i poprawiać opinię pacjentów o Przychodni poprzez rutynowe przeprowadzanie ankiet
  5. Systematycznie podnosić kwalifikacje zawodowe pracowników
  6. Dążyć do utrzymania wysokiej pozycji rynkowej w branży usług medycznych, dbając  o wzmocnienie wizerunku Przychodni

Wysoki poziom świadczonych usług oraz realizacja powyższych celów polityki jakości zostały potwierdzone przez kolejną kontrolę przeprowadzoną przez audytorów w grudniu 2008 roku.

Certyfikat ISO 9001:2000 obejmuje wszystkie usługi medyczne świadczone przez Przychodnię Lekarsko Stomatologiczną Amodent :

  • Podstawowa i specjalistyczna ambulatoryjna opieka zdrowotna,
  • Stomatologia wraz z radiowizjografią stomatologiczną,
  • Rehabilitacja ambulatoryjna,
  • Diagnostyka,
  • Analityka medyczna,
  • Opieka pielęgniarska,
  • Promocja zdrowia