Zachęcamy Państwa do wzięcia udziału w anonimowym badaniu ankietowym, które pozwoli nam poznać Państwa ocenę naszej pracy, a przez to poprawić jakość udzielanych świadczeń w placówkach medycznych Amodent.


    Oceń pracę recepcji: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Szybkość działania rejestracji: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Jakość otrzymanych informacji: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Uprzejmość osób rejestrujących: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Dostępność rejestracji telefonicznej:Dostępność Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Proszę podać uwagi :




    Oceń pracę Poradni POZ: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Uprzejmość i życzliwość lekarza: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Zainteresowanie pacjentem: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Sposób przedstawienia informacji medycznych: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Uzyskanie zaleceń co do dalszego postępowania: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Proszę podać uwagi :




    Oceń pracę Poradni Specjalistycznej: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Uprzejmość i życzliwość lekarza: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Zainteresowanie pacjentem: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Sposób przedstawienia informacji medycznych: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Uzyskanie zaleceń co do dalszego postępowania: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Proszę podać uwagi :




    Oceń pracę Poradni Stomatologicznej: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Uprzejmość i życzliwość lekarza: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Zainteresowanie pacjentem: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Sposób przedstawienia informacji medycznych: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Uzyskanie zaleceń co do dalszego postępowania: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Komfort wykonanych zabiegów: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Proszę podać uwagi :




    Oceń pracę Poradni Rehabilitacyjnej: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Uprzejmość i życzliwość fizjoterapeuty: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Zainteresowanie pacjentem: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Dostępność szerokiego zakresu świadczeń: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Uzyskanie zaleceń co do dalszego postępowania: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Proszę podać uwagi :




    Oceń pracę Gabinetu Zabiegowego: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Uprzejmość i życzliwość personelu medycznego: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Zainteresowanie pacjentem: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Przedstawienie informacji o przebiegu badania: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Komfort wykonanych zabiegów: Bardzo dobrze! Dobrze! Przeciętnie! Źle! Bardzo źle!
    Proszę podać uwagi :




    Co jest dla Pani/Pana najistotniejsze podczas korzystania ze świadczeń medycznych:
    Uprzejmość i życzliwość osób zatrudnionych na rejestracji: x
    Łatwy sposób umówienia się na wizytę: x
    Czas oczekiwania na wizytę: x
    Uprzejmość i życzliwość personelu medycznego: x
    Jakość udzielanych świadczeń medycznych: x
    Możliwość korzystania z wielu świadczeń w jednej placówce: x
    Wyposażenia placówki w sprzęt medyczny: x
    Komfort udzielanych świadczeń: x
    Poziom cen: x
    Proszę podać uwagi :