Certyfikowane systemy zarządzania
W Przychodni Amodent głęboko wierzymy, że poprawa jakości świadczonych usług może nastąpić tylko w warunkach rygorystycznego przestrzegania przepisów, norm i procedur regulujących prowadzenie działalności w obszarze ochrony zdrowia. Dlatego w 2007 roku wdrożyliśmy system zarządzania jakością zgodny z międzynarodową normą ISO 9001, co potwierdza otrzymany przez nas certyfikat.
Certyfikacja obejmuje wszystkie nasze przychodnie oraz wszystkie zakresy świadczonych usług medycznych, do których należą:
- Podstawowa i specjalistyczna ambulatoryjna opieka zdrowotna,
- Stomatologia i Ortodoncja wraz z radiowizjografią stomatologiczną,
- Rehabilitacja lecznicza,
- Diagnostyka i Analityka medyczna,
- Opieka pielęgniarska,
- Profilaktyka i promocja zdrowia.
Aby doskonalić system jakości, w Przychodni Amodent wyznaczyliśmy następujące cele polityki jakości:
- Nawiązanie współpracy z najlepszymi specjalistami w danej dziedzinie,
- Zapewnienie Pacjentom najwyższej jakości świadczonych usług poprzez unowocześnianie sprzętu i infrastruktury Przychodni,
- Zapewnienie szybkiej dostępności do lekarzy,
- Zapewnienie, aby świadczone przez nas usługi były dla Pacjentów źródłem satysfakcji i zadowolenia,
- Systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników,
- Dążenie do utrzymania wysokiej pozycji rynkowej w branży usług medycznych, dbając o wzmocnienie wizerunku Przychodni,
- Zapobieganie zanieczyszczeniom poprzez ciągłą kontrolę i minimalizowanie ilości wytwarzanych odpadów, ich skuteczną selekcję dla ponownego wykorzystania lub utylizacji przez uprawnione podmioty,
- Zapobieganie zagrożeniom środowiska naturalnego, poprzez zidentyfikowanie aspektów środowiskowych, w tym aspektów znaczących, oraz promowanie zasad ochrony i minimalizowania zużycia zasobów naturalnych.
Realizacja powyższych celów polityki jakości jest potwierdzana przez kolejne coroczne audity przeprowadzane przez QS Zürich AG – szwajcarską, akredytowaną jednostkę certyfikującą.