Kto może skorzystać z usługi?
- Pacjent, który w dniu złożenia zamówienia posiada aktywną deklarację lekarza POZ oraz przejdzie weryfikację eWuś.
- Pacjent na dzień realizacji zamówienia na receptę nie korzysta ze świadczeń medycznych w lecznictwie szpitalnym stacjonarnym.
- Recepta na zamawiany lek była już wcześniej wystawiana przez lekarza rodzinnego. Jeśli lek jest zlecany przez lekarza specjalistę niezbędna jest informacja dla lekarza rodzinnego o zalecanych lekach (ważna rok od daty wystawienia).
- Recepta wypisywana jest na lek przyjmowany na stałe.
- Przy każdym zamówieniu decyzję o wystawieniu recepty podejmuje lekarz.
Termin realizacji zamówienia
- Jeśli zamówienie wpłynęło do nas prawidłowo otrzymają Państwo potwierdzenie SMS lub e-mail o terminie odbioru recepty.
- Czas realizacji to około 3 – 5 dni roboczych.
- W przypadku, kiedy wystawienie recepty na podstawie formularza nie będzie możliwe, skontaktujemy się z Państwem w celu umówienia wizyty do lekarza POZ.
Gdzie i kto może odebrać receptę?
- Receptę należy odebrać w Przychodni AMODENT w której było składane zamówienie i w której Pacjent ma złożoną deklarację.
- Można zrobić to osobiście lub poprzez osobę trzecią po zgłoszeniu się z pisemnym upoważnieniem. Należy na upoważnieniu wpisać Imię i Nazwisko osoby, która będzie odbierała zamówienie oraz nazwę . numer dokumentu ze zdjęciem.
Po zapoznaniu się z regulaminem w celu zamówienia recepty on-line kliknij tutaj:
Zamów receptę →